czwartek, 24 lipca 2014

24.06.2014 - Deszcz i spacer

Witam Was moje Kochane :* / moi Kochani ;)

U mnie wszystko ok :) Po południu lało deszczem jakby ktoś odkręcił kurek :D Solidnie, ale nie cały czas. 
Przed 17 - tą ustało, także mogłem bez problemów wyjechać na spacer. Po okrążeniu ulicy tam i z powrotem wiele razy, pojechałem do CS = Centrum Sporu). Tam przeszedłem 2 - 3 x teren ośrodka i byłem spocony - jak mysz! Atmosfera po ulewie była jak sauna! :) Cyknąłem parę ujęć i wróciłem do domu :)




A co u Was?

Pozdrawiam, :* i 3mcie się ciepło!

deszcz na palmy

 motor Taty
 rybki z Morza Andamańskiego
 orchidea, czyli storczyk
 bugenwilla

 hibiskus 
 palmy butelkowe

 róże chińskie 
 palmy kokosowe 
 fajny dom 



                                





 kolacyjka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz