wtorek, 22 lipca 2014

22.07.2014 - Zdjęcia i nota


Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)

Za mną kolejny miły dzień :) 
Od rana byłem z moimi najbliższymi. Najpierw spacer, potem relaks dla podniebienia, w rodzaju mojej ulubionej mrożonej kawy Nesafe Late >:D i ćwiczenia. Później znowu spacer :) Wróciłem na pyszny tajski lunch + owocowy deser :) 
 Następnie siedziałem i chodziłem po ogrodzie :) Zrobiłem foto Babci :* i Julkowi :*  Julek znalazł ślad UFO… 
Potem wypiłem 2 kawę i ruszyłem do Centrum Sportu. Wyobraźcie sobie, że moja Friend i masażystka Kuk wróciła! >:D Ale nie chciała bym jej robił fotkę, gdyż nie była zamake up - owana :) Jutro będę miał jej foto.

lilia wodna
 strażnik
  moja ulubiona kawa mrożona

 hibiskus
 lilie wodne
 tajski lunch
 pyszna zupa tofu
 słodziutkie pomarańcze
 gruszki chińskie dojrzewają
 plumeria różowawa
 Julek :* <3 i Babcia :* <3
 Julek uważa, że to ślad UFO
 Adaś :* <3
 Lukas z kurami >:D

 + Adaś <3 :* 
 deser lodowy >:D



gaj palmowy

 centrum sportu

 tancerzu, nigdy nie patrz w dół


 w krzywmy zwierciadle >:D

https://www.facebook.com/lukas.paulo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz