środa, 23 lipca 2014

Foto i wpis z 23.07.2014 roku

Witam Was moje Kochane 

:* / moi Kochani! ;)


Co u Was?

U mnie wszystko spoko :) Znów miałem rodzinny dzień! <3 Wyobraźcie sobie, że nasz ogród odwiedził motyl ;) Julek :* znów huśtał się na linie, a Adaś :* woli spokojniejsze zabawy :) Ćwiczyłem, jadłem piłem itp. Koło 16:30 wyjechałem na spacer swoim "wehikułem" >:D Jak zwykle dojechałem do Centrum Sportu, okrężnymi drogami :) Niestety, nie widziałem Kuk… :( Za to przeszedłem się po C. S. 2x i spociłem się do potęgi XXL!!!! :D 

Chaofa RD
 wielki i piękny motyl

 Julek znowu na linie :)
 orchidea, czyli storczyk
 palmy (3 foty, 3 rodzaje)


 bateryjka w C. S. >:D
 znajoma Tajka :*

 hibiskus
 fontanna i świątynia Buddyjka
 :) 
kuszące


 fontanny
 róża chińska

 znów fontanna

 lilia wodna 
 :) 
 palmy 
 :) 
krowa  en face :D
  i profilem 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz