wtorek, 30 czerwca 2015

Polska 2015


30.06.2015

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)

U mnie ok :) Byłem dzisiaj z Tatą <3 :* u Babci <3 :* u której przebywa obecnie mój Brat Adaś <3 :* A. <3 :* stęskniony, ale i nie narzekający na brak atrakcji przytulił i pocałował "Kuki - ego". Przyjechała też Ciocia Krysia <3 :* z Miechowa. Ucięliśmy sobie miłą pogawędkę. 
Następnie pojechaliśmy do Prywatnego Centrum Osteoporozy i Fizjoterapii. Na pierwszy front poszedł Tatuś <3 :* (z bólem pleców…). Później się zmieniliśmy. Rehabilitantka mówiła m. in., że muszę wzmocnić mięśnie brzucha. Po ćwiczeniach miałem koszulkę do zmiany. 
Ogólnie czuje się dobrze :)


Adaś <3 :* 
 Babunia <3 :* 
 Tatuś <3 :* 
 Ciocia Krysia <3 :* 
 kwiatki w recepcji
 rentgen 
 Lukas

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz