wtorek, 16 czerwca 2015

Jasienica 2015


15.06.2015

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)


Co u Was?

U mnie wszystko ok :) Mieliśmy dzisiaj odwiedziny :) Przyjechała Gosia :* z Blanką :* i Kamila (narzeczona Czarka). Bulbunia z Dziadkiem mieli pełne ręcę roboty. Przygotowywali obiad, obieranie i przygotowanie grzybów, pranie, obznajamianie się ze zmywarką, pieczenie jabłecznika itp. Ja chodziłem, ćwiczyłem i fotografowałem.  Wkrótce zostałem zawołany do stołu. Dziś w menu były: kotlety panierowane, młode ziemniaczki, kalafior i … Obiad był wyśmienity! :D Został zjedzony na ganku. Później jeszcze deser: znakomity jabłecznik z galaretką. 


Ogródek Babci i Dziadka

Stodoła 

ciasta <3
Dziadek <3 :* przy grzybach

Bulbunia <3 :* przy obiedzie

jabłka do jabłecznika <3


obiad

Gosia :* z Blanką :*

Kamila (narzeczona Czarka) 
Bulbunia :* <3 i Dziadek :* <3

+ ja
sernik <3

 śpiący Rudy




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz