poniedziałek, 29 czerwca 2015

Polska 2015


28 i 29.06.2015


Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)

Co u Was?



U mnie ok. Choć szkoda, że to, co dobre, tak szybko się kończy… 
Wczoraj Bulbunia <3 :* odwiozła mnie do Krakowa. Spędziłem nockę w Nowej Hucie i zadowoliłem się u Dziadka <3 :* (ze strony Taty <3 :*) A już dzisiaj rozpocząłem rehabilitację. Ćwiczyłem z Panem Szymonem ;) Było bardzo dobrze. 
Po 18 - tej wyszedłem na spacer (sam).  Najpierw moje nogi, zaprowadziły mnie na piwko >:D %%% Byłem w "Byczym Grillu". Zamówiłem małe, lane Tyskie. Przy okazji porobiłem kilka zdjęć lokalu. 
Kolejno poszedłem się przejść.Wróciłem z przepoconą koszulką, ale zadowolony :D



























Zapraszam też na:
https://www.facebook.com/lukas.paulo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz