środa, 10 czerwca 2015

Jasienica 2015


8-10.06.2015

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)

Co u Was?

U mnie wszystko ok. Po pobycie na Wielkiej Polanie, spędziłem jedną nockę u Dziadka <3 :* (ze str. Taty <3 :*).
Następnego dnia zabrała mnie Babcia (ze str. Mamy <3 :*) do Nowej Huty. Przespałem się, by rankiem pojechać do Jasienicy!!! >:D 
Przejeżdżaliśmy pod mostkami, wiaduktami, w okolicach lasów itp . 
W końcu dotarliśmy do celu. 
Dziadek Zbyszek <3 :* upiekł przepyszną szarlotkę!!!! 
Poza tym spacerowałem po ogrodzie i jestem w otoczeniu polskiej natury.


Lukas u Dziadka
 barszczyk
 korek 
 łóżko
 dawne aparaty
 to ja! >:D 
zdjęcia i zegar 
 kwiatki na Krakowiaków
 róża 
 bez 
 wiadukt 
 szarlotka made in Dziadek Zbyszek
 Dziadek Zbyszek <3 :* 
 lilie
 irysy 
 łóbin




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz