środa, 17 czerwca 2015

Jasienica 2015



Jasienica 2015

16-17..06.2015

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani!


U mnie wszystko ok :) Wczorajszego dnia było drobne lenistwo. Natomiast dziś obudziłem się ok. 5:30 >:D Akurat słonko budziło się do życia, a ptaszki cudnie świergoliły :) Zrobiłem zdjęcie z kuchennego okna i wróciłem jeszcze pospać. 
 O 9:30 zjadłem pyszniutkie śniadanko zrobione przez Bulbunię <3 :* Następnie pojechaliśmy do Birczy. Szlajałem się po Rynku i cykałem fotki, podczas gdy Bulbunia <3 :* robiła zakupy i załatwiała różne inne sprawy. Wróciła do mnie z batonikami i zjedliśmy je :) 
 Później ruszyliśmy do Cioci Krysi <3 :* Wypiliśmy kawkę i wrzuciliśmy małe co nie co na ruszt >:D
Przed 17 - tą wróciliśmy do Jasienicy. Bulbunia <3 :* z Dziadkiem <3 :* utwierdzali parasol pod kamiennymi płytami (żeby go wiatr nie wywracał).  ja piłem herbatę i płodziłem tą notatkę ;)

my self 
 zafalowany 
 wschód słońca 
 przy śniadanku 
 Rynek w Birczy 
 prking
 Orzeł dla Zasłużonych w Bitwach o Sanok
 L. na murku 
 z Bulbunią <3 :*

 u Cioci Krysi 









 w Jasienicy
 jesion 


 Dziaek <3 :* kładł płyty nad parasol 
 Bulbunia <3 :* i góra parasola 
 Lukas i herbata 
 góra parasola się unosi!



A co u Was?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz