środa, 11 czerwca 2014

Pożegnanie w przychodni i WTZ-y popołudniowe

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)

Co u Was? 
U mnie wszystko ok :) Byłem dzisiaj z Babcią :* w przychodni, by pożegnać się z Panią Doktor i z innymi Paniami fizjoterapeutkami. Następnie poszliśmy przekąsić coś nie dużego i przyjechał po mnie bus, którym podążyłem na WTZ - y. 
Pierwszą rzeczą po dojechaniu było wypicie pierwszej dzisiaj kawy :) , a także wpisanie się na listę. A także rozmowa ze wszystkim. 
Kolejno zaczęły się przygotowania obiadu. Dziś w menu była sałatka warzywna z pieczarkami i kaszą. Pomagałem Pani Agatce :* kroić. 
Później poszliśmy do Pubu Wręga na gofry >:D Zrobiłem zdjęcia ogródka w pubie a na koniec pięknym kelnerkom :* :*

róże dla Pani doktor

 śmiechowo-straszny kubek
 przy stole
 wyroby na sprzedaż
 cebulka się smaży
 Pani Agatka :* sieka cukinie
 i sałatka robi się coraz bardziej sałatkowa ;)
 świeża pietruszka

 musimy przestrzegać :D
 
 nasza Kochana Pani Szefowa :*

warzywa z kaszą


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


stare kamienice Kazimierza
 :)
 :)
 poziomeczki :)
 jeszcze nie dojrzałe i kwitnące
 Daniel i Pani Teresa
 z Panem Piotrem :)
 dziewczyny :* :* :* :*
 Patka :*
 Paulinka :*
 Pani Agatka :* i Pani Szefowa :*
 Pan Staszek ;) i Paulinka :*

parasole
 trochę przyrody :)
 nasz grupa (nie cała) + ja
 Alicja, Przemek i Dorotka

 piękna kelnerka :*
 gofr >:D
 Robert + gofr
 Patka :*
 Pani Halinka :* + gofr
 wizytówka
 Prosto z Żywca :D
 Lukas w naturze :)
natura w pubie :D 
 pięterko :)
 śliczne Kelnerki :* :*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz