czwartek, 5 czerwca 2014

5.06.2014 r. - WTZ - y,, magnetoterapia i spacer

Witam Was moje Kochane! :* / 
moi Kochani! ;)

Co u Was? 

U mnie wszystko git :) 
Dzisiaj po raz ostatni (w tym tygodniu) byłem na Warsztatach. Pracowałem w programie Photoshop, obrabiałem swoje 2 fotografie: zmieniałem tło, dodawałem podmuchy wiatru itp . Spotkałem się z Ziomalkami :* i Ziomalami :) oraz miło się bawiłem. 
Po przyjeździe do domu, nie zdążyłem tylko się rozpakować i już trzeba było wychodzić na ostatnią magnetoterapię do osiedlowej przychodni.
Po zabiegu zrobiłem sobie pamiątkowe zdjęcie z pięknymi Terapeutkami :* :* :* i poszliśmy na spacer. 
Byłem na piechotę w parku osiedlowym i spacerowałem  Babcią :* szlakiem Młynówki! >:D

muzyczny Muzungu :D
  Lukas z kwiatami w tle
 z pięknymi terapeutkami :* :* :*












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz