wtorek, 17 czerwca 2014

17.06.2014 - Notka i fotosy

Witam Was moje Kochane :* / moi Kochani! ;)

U mnie wszystko ok :) Od rana byłem na WTZ - ach w Fundacji Artes
Z początku weszliśmy (z busa) do pracowni rękodzieła. Każdy uczestnik i pracownik musiał się podpisać na liście obecności (2 osobnych). 
Czekaliśmy na resztę uczestników (z osobnego busa). Robiłem zdjęcia wszystkim! :D Później przeszliśmy do pracowni komputerowej - znajdującej się w osobnym budynku - i tam pracowaliśmy. 
W sumie stworzyłem i obrobiłem 6 prac w programie Photoshop CS
Była oczywiście przerwa śniadaniowa :)
Potem robiłem foty z okna busa. 

Pozdrawiam, 3mcie się ciepło i :*


Z Panem Piotrem za kółkiem 

















P. S. Zapraszam do komentowania i likowania (kto może) :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz