sobota, 7 czerwca 2014

Park Jordana - 7 Czerwiec 2014

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)

Co u Was?
U mnie wszystko ok :) Byłem dzisiaj z Babcią :* w Parku Jordana. Było ciepło i słonecznie :D Przeszedłem z laseczką znaczną część parku. Stanęły mi przed oczami czasy, gdy byłem dzieckiem :) Szaleństwa, przygody itp . 
Fajnie było powspominać :) 

Zapraszam też na:

goździki kamienne
 kwitnący kaktus
 Danuta Siedzikówna "Inka" (*)
 Św. Maksymilian Maria Kolbe (*)
 Maria Skłodowska - Curie (*)
 Jan Paweł II (*)
 Fryderyk Chopin (*)
 Marszałek Józef Piłsudski (*)
 (*)
 Generał August Emil Fieldorf Nil (*)
 Generał Władysław Anders (*)
 Rotmistrz Witold Piasecki (*) 
 główna alejka w parku
 Henryk Jordan (*) -założyciel parku
 (*) 
 Adam Mickiewicz (*)
 Fryderyk Chopin
 Błonia - plaża :)
 ciuchcia
 Niedźwiedź Wojtek (*)
 (*)
 Niedźwiedź Wojtek (*)
 odbicia butów i łap
 z niedźwiedziem "Wojtkiem"

 ciuchcia w tle






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz