czwartek, 12 czerwca 2014

13 Czerwca 2014

Witam Was moje Kochane! :* / 
moi Kochani ;)

Za mną kolejny dzień. Od rana byłem na Warsztatach Terapii Zajęciowej. 
Było jak zwykle bardzo wesoło i miło :) Stworzyłem/obrobiłem 3 zdjęcia w programie Photoshop. Spotkałem się też z Przyjaciółkami :* i Przyjaciółmi z Fundacji Artes. Czas jak zwykle gnał na złamanie karku… I ani się nie oglądnąłem jak już trza było zwijać manatki i żegnać się do wtorku…
Zrobiłem widoki zza okna busa. 

grafika na miły weekend
Czy odważysz się pójść ze mną w nieznane? >:D


 potworny… >:D

Przyjaciółka Andżela ;) i Pani Madzia ;)
Andżuś ;)

Madzia, Pan Piotr, Monika i Daniel
prace na ścianie
drewniane kwiatki (nigdy nie więdną) :)
na sprzedaż :)
konik za 20 zł ;)


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Yumme! ;)
żuraw
Okazja! >:D

kwiaty



https://www.facebook.com/lukas.paulo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz