niedziela, 8 czerwca 2014

Działo się 8.06.3014 roku...

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)

Co u Was? Jak Wam minęła Niedziela? 
Mnie bardzo dobrze :) Rano byłem z Babcią :* w Parafii na Widoku, na Mszy Świętej. 
Następnie Dziadek :* zaprosił mnie do siebie na Fertnera. Z tamtąd poszedłem z Dziadkiem :* na piechotę na Cmentarz Rakowicki. 
Byliśmy odwiedzić grób Prababci i Pradziadka, a także paru znajomych zmarłych Dziadka. 
Później przyszedł wolontariusz Mateusz, który wziął mnie do centrum. 
Przy Placu Wszystkich Świętych, spotkaliśmy piękne Studentki :* :* :* :* :* Zapraszały na Przedpremierowy Misical Inspirowany Broadwayowskim "Nine"na 13.06.2014 o godz. 20.00 w C. K. Rotunda (ul. Oleandry). 
Uśmiechnąłem się o fotę z aktorkami :D
W Rynku Głównym zatrzymaliśmy się na piwko (w taki upalny wieczór, bez piwka się nie obejdzie). 
Akurat zaczynał się Festiwal Zaczarowanej Piosenki :)


:)
 róże
 na Cmentarzu Rakowickim
 grób Prababci i Pradziadka
 przy grobie
 Klasztor oo. Dominikanów
 wystawa o Janie Pawle II (Wielkim)

 kadry z Krakowa :)


 Teatr Im. Juliusza Słowackiego
 Skrzypek - bez dachu :)
 Plac Mari Magdaleny
 z aktorkami :* :* :* :* :* :*
 kadr Bazyliki Mariackiej

 Mateusz ;)
 tego typa chyba nie muszę przedstawiać :D
 Festiwal Zaczarowanej Piosenki


https://www.facebook.com/lukas.paulo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz