sobota, 10 maja 2014

Wizyta w Krakowskim Zoo - 10.05.2014 r.

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)

Co u Was? Jak Wam upłynęła sobota? 
Mnie bardzo fajnie :) Byłem ze swoim Stowarzyszeniem Osób Niepełnosprawnych "Klika" w Krakowskim Zoo. Do Zoo przyjechaliśmy autobusem Miejskiej Publicznej Komunikacji (MPK). Zwiedziliśmy Zoo wzdłuż i w szerz :D Trochę jechałem na wózku, jednak większą część przeszedłem o kijkach. Odwiedziliśmy też terrarium z gadami i wężami :)
 Później poszliśmy coś przekąsić. Zamówiłem zapiekankę. Dostałem w rozmiarze XXL! (oj, będzie co spalać…) 

Fajna i bardzo ciekawa wycieczka :) Zapraszam do oglądania i (komentowania) zdjęć ;)





















































Zapraszam też na:
https://www.facebook.com/lukas.paulo/Wycieczka_do_Zoo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz