poniedziałek, 26 maja 2014

26.05.2014 r. -Rehabilitacja i spacer

Witam Was moje Kochane :* / moi Kochani! ;)

Co u Was? U mnie wszystko ok. Byłem dziś na rehabilitacji w PCRF "Votum" (Golikówka 6).  Miałem aparat :) Pani Magda :* wzięła mnie do galopu.  Najpierw rozciągała mi ścięgna Achillesów (w pozycji leżącej). Później przeszliśmy do siadu, a następnie do wstawania i chodzenia. 
Po ćwiczeniach zrobiłem Panie z recepcji: Danusię :*, Małgosię :* i Olę :*. Na zakończenie ująłem kwiatki i przyjechał transport (bus Taxi Partner). Nie podjechaliśmy jednak pod sam dom, tylko wysiedliśmy przy przystanku tramwajowym Balicka Wiadukt. Mieści się tam Jadłodajnia "Złota Rybka" oferująca bardzo smaczne obiady w przystępnej cenie. Po jedzeniu poszliśmy na spacer (na piechotę) do domu. 


 ćwiczę wstawanie z Magdą


 ćwiczę na stopni
 wstaję
 Babcia :* <3
 Pani Danusia :* i Pani Małgosia :*
 Pani Ola :*
 powój 

 mak









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz