sobota, 3 maja 2014

Dlaczego?

Dlaczego nie jest tak jak ja chcę? Dlaczego jestem sam, w tym pokoju bez ścian? 
Chce KOCHAĆ i BYĆ KOCHANYM!!! Chce SZANOWAĆ, i BYĆ SZANOWANYM! Pragnę towarzystwa kochanej kobiety. Czy to tak wiele? 
 Ciągle szukam, błądze w korytarzach życia. I Choć już prawie Cię mam, Ty wymykasz mi się niczym mała zwinna myszka... A ja przecież wcale nie chcę źle!!!! Pragnę Ciebie taką, jaka jesteś, z Twoimi zaletami, ale również i wadami! 
 Gdzie ja znajdę drugą taką jak Ty? Odpowiesz mi na to pytanie? Ja będę przynosił Ci do łóżka śniadanie. A potem przyjdzie kolej na kochanie! 
 Daj mi proszę szanse taką i nie gardź moim uczuciem. Daj mi miłość swoją, a ja postaram się niczego nie spieprzyć ... 
Niczego jednak nie mogę obiecać, gdyż to życie łączy nam nogi i mówi idź! - złączeni w zgubną nić...


https://www.youtube.com/watch?v=z6jG8LxoeVI

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz