wtorek, 13 maja 2014

13.05.2014 r. - WTZ-y i spacer

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)

Co u Was? 
U mnie wszystko ok :) Byłem dziś na WTZ - ach w Fundacji Artes. Stworzyłem grafikę Ty i ja… 
Poza tym gdy się zbieraliśmy do domów, przeszliśmy do pracowni rękodzieła, gdzie cyknąłem najświeższe obrazy i uczestników (nie wszystkich). 
Z okna busa zrobiłem kilka ujęć. Następnie zjadłem obiad i wyszedłem na spacer po osiedlu z Babcią :* Jednak nie podoba mi się mój sposób chodzenia i uważam, że się cofam… :( (szczegóły na ostatnich fotkach)

grafika jaką zrobiłem dzisiaj na zajęciach
 obraz na ścianie (nie mój)
 część WTZ-owiczów + Agatka (kadra)
 część WTZ-owiczów + Pan Staszek
 widok na Wisłę
 przekwitający bez
 w tle Tesco (daw. Hit)
 kasztanowiec

kwitnący głóg
 mój chód… :( 

https://www.facebook.com/lukas.paulo


P. S. Komentarze mile widziane! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz