wtorek, 20 maja 2014

WTZ - y i spacer 20.05.2014

Witam Was moje Kochane! / moi Kochani! ;)

Co u Was?

U mnie wszystko ok :) Byłem dziś obecny na WTZ - ach w Fundacji Artes. Było bardzo wesoło! :D Otóż po śniadaniu, moja koleżanka Marzenka (zwana Szu Szu) padła na kolana z kwiatkiem w ręku przed kolegą Danielem :) 
Popołudniu, gdy dojechałem do domu, wyszedłem z Babcią :* na alejki do ul. Zarzecze. Znajduje się tam Komenda Wojewódzkiej Straży Pożarnej. Jednostka Ratowniczo-Gaśnicza nr. 3 w Krakowie. Poprosiłem o uwiecznienie przy wozie strażackim. Jednak nie zostałem najlepiej uchwycony… 

drugie śniadanie
Lukas
obraz pory roku (nie mój…)
Szu Szu oświadcza się Danielowi! >:D

wierzba ;( (płacząca) 
:)
Wisła opada



pcham wóz strażacki >:D
na tle wozu





A co u Was?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz