sobota, 31 maja 2014

Dni Owada 2014

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)

Byłem dziś z Babcią :* na Uniwersytecie Rolniczym na imprezie Dni Owada. Była wspaniała wystawa żywych owadów :), a także bardzo piękne i ciekawie eksponaty motyli, pająków, pajęczaków itp. Był też pan z pytonem, który zapewniał nas, iż to pyton oswojony. Zrobiłem sobie fotki :D Były też inne węże
Pod koniec zwiedzania, poprosiłem Babcię :* o cyknięcie foty "Ja jako Gucio" >:D
Później poszliśmy na Lwówek Malinowy (nazwa piwa) do "Byczego Grilla" :)

fajne graffiti przy Kawiory 
 żywe robaki
 turkuć podjadek

piękna Pani prezentująca i opowiadająca o różnych owadach, pająkach, patyczakach itp
 eksponaty 
 zdjęcie 
 owady prostoskrzydłe
 tarantula 

 owady prostoskrzydłe
motyle
żuki




 piękna pani zajmująca się wystawą


 pyton :)
 Muzungu z pytonem
 Muzungu z pytonem na szyi
 dziewczynka z innym wężem
 tarantula
 Muzungu jako Gucio >:D

 Byczy Grill
 z Tyski z sokiem malinowym %%% 
 :)




 aksamitki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz