czwartek, 3 kwietnia 2014

WT`Z- y i ultradźwięki - 3 kwietnia 2014

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)

U mnie wszystko ok :) Pojechałem z rana na Warsztaty. Było super! :D Obrobiłem zdjęcia jajek w Photoshopie. Poza tym można się było umrzeć (ze śmiechu :)). Grześ udawał że zemdlał, a Andżelika w śmiech! I my też w śmiech :D Zrobiłem zdjęcia Klaudii i Grześkowi w czerni i bieli itp . Cyknąłem też fotki pracom artystycznym. Sam też zostałem sfotografowany. 
Po przyjeździe z WTZ-ów byłem z Bratem Michałem :* na ultradźwiękach w przychodni na osiedlu.

jaja 3
 3 jaja
jajecznica (tło) 
 torebki na zakupy
 jajka pisanki
 i inne wyroby
 Klaudia w czerni i bieli
 Grześ w czerni i bieli
 zdjęcie na ścianie
 obrazy na ścianie
 Lukas dance! :)
 :P
 Grześ udaje
 
 zdjęcia z busa
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz