niedziela, 13 kwietnia 2014

Pierwszy dzień (po przyjeździe)

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)

Co u Was?
U mnie bardzo okej :) W pierwszy dzień po przyjeździe do Jasienicy mieliśmy gości: Przyszli z wizytą Ciocia Krysia (kuzynka Bulbuni) z mężem Januszem i synami Czarkiem i Zdzichem oraz synową Gosią. Wnuki Cioci Krysi to: Kinga, Blanka i Hubert. 
Zjedliśmy przepyszny lunch na świeżym powietrzu. 
Po obiedzie przyszła kolei na ruch :) Koty Rudy i Czarna Stopa przy pierwszym poznaniu bały się mnie chyba. Jednak, po bliższym poznaniu, łasiły się do mnie! >:D 

pierożki ruskie ze słoninką, boczkiem i serem białym = pychotka! (12 sztuk, zjadłem połowę) 

 kuchnia Babci

 krzew ozdobny Dziadka

 ogródek

 modrzew na działce

 Kinga :*


 Hubert ;)


Dziadek Zbyszek i Wujek Zdzich

 (Tata Blanki)


 Gosia(żona Zdzicha)

 Bulbunia :* 

 Kinga :* przy zastawiony stole

 Gosia i Blanka
 Ciocia Krysia i Babcia :*

Ciocia Krysia, Babcia, Gosia z

Blanką


 na pierwszym planie wujek Janusz ( 

w tle: Zdzichu, Dziadek, Czarek i


 stodoła! :D)


 Kinga, Hubert i Czarek 

 przy samochodzie

 spaceruje po ogrodzie

 z Dziadkiem :*

 z Babcią :*

 Rudy :D

Czarna stopa :D

 Rudy :D 

Zapraszam też na: https://www.facebook.com/lukas.paulo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz