wtorek, 1 kwietnia 2014

Prima - Aprilis 2014

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)

Za mną bardzo przyjemny i śmieszny dzień: Prima - Aprilis. Już wczoraj wieczorem zrobiłem atrapę: sztuczną kupę z rolki od papieru toaletowego i wody. Niestety, rozpadła się w trakcie zajęć na Warsztatach Terapii Zajęciowej :/ Ale co zrobiłem kawał to moje :) Poza tym nabierałem ludzi w tradycyjne stwierdzenie - Masz tu plamę! - Niektórzy się nabierali, inni mniej. Ale i tak było wesoło :D Wydrukowałem, pokolorowałem i wyciąłem Prima - Prymaprylis owe kwiaty dla Pani Marleny z bio-rezeonansu.
Wracając z WTZ-ów, robiłem zdjęcia z okna busa.
Popołudniu byłem z Babcią :* na ultradźwiękach. 

napis stworzony w Photoshopie:
 sztuczna kupa! :D
 :D
 do kupienia! :D
 
 zdjęcia wykonane z busa:
 piękna kobieta! :*



https://www.facebook.com/lukas.paulo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz