poniedziałek, 7 kwietnia 2014

Rehabilitacja i spacer - 7.03.2014 r.

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)

Byłem dzisiaj na rehabilitacji z Babcią :* Ale tym razem nie ćwiczyłem na sali, tylko w basenie. Moja rehabilitantka Magda, pokazywała mi nowy styl pływacki :) Mianowicie leżałem na wodzie plecami i na wyprostowanych nogach wykonywałem powolne ruchy raz w prawą, a raz w lewą stronę.  Ogólnie fajnie było! :D 
Później wróciliśmy do domu. Musieliśmy się przebrać i wyszliśmy na spacer. Wiosenna pogoda była na całego! :) Słońce + wysoka temperatura (ok. 20 st. C!)

Lukas na wiosennym spacerze 

 wiąz
 jaskółcze ziele
 kwitnąca łąka


 pszczoła na mniszkach lekarskich (mleczach)
 kasztanowiec wypuścił oprócz liści, pędy kwiatowe (są zielone), a kwiaty będą białe
 forsycja przed moim blokiem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz