środa, 16 kwietnia 2014

Jasienica i okolice - 16 kwietnia 2014 rok

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)

Co u Was? U mnie wszystko ok. Się dzieje można powiedzieć :) Relaksuje się i wypoczywam. Ale też ćwiczę, rozciągam się itp . Poznałem wspaniałych ludzi. Trochę już zwiedziłem okolicy. Byłem na przykład z Babcią :* w Birczy (nie daleko od Jasienicy). Pojechaliśmy samochodem. Poznałem Kingę :* - moją daleką kuzynkę - piękną i mądrą dziewczynę. Chodzi do 3 klasy liceum i będzie w tym roku zdawała maturę. Za kumplowałem się też z jej bratem Hubertem. 
Ogólnie bardzo fajnie mi tutaj jest :) Super relaks i odpoczynek! >:D

Zdjęcia są zmixowane, ale mam nadzieję, że to Was nie znudzi ;)
 Na Facebooku nie będzie chwilowo fotek, gdyż nie mam zainstalowanej wtyczki….

przeróbka: Lukas czarnooki >:D
kury i gęsi


 sztuczna róża
 daleka kuzynka Kinga :*
 Rynek w Birczy
 pomnik ku Pamięci Poległym w I Wojnie Światowej

 mój kuzyn Hubert
 Bulbunia :* i Ciocia Krysia :*
 trochę przyrody
 
 kawusia *_*
 akwarium z rybkami
 ozdoby
 
 2, 3 Lukasów??!! :o
 szafirki
 róże
 ozdoby

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz