wtorek, 8 października 2013

Warsztaty Terapii Zajęciowej 8.10.2013 r.




Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)

Od rańca byłem na nogach. Czekałem na busa z przewozu osób niepełnosprawnych "Partner". Spóźnił się, ale przyjechał. W busie siedzieli moi koledzy i koleżanki z warsztatów :) Gdy ich zobaczyłem, chciałem podskoczyć z radości! :D Jednak to nie był koniec euforii szczęścia, gdyż po przyjechaniu na WTZy = Warsztaty Terapii Zajęciowej Fundacji Artes zobaczyłem Magdę :*, Panią Teresę i inne moje kumpele i kumpli z WTZ - ów. Nie od razu, ale jednak przeszliśmy do pracowni komputerowej, gdzie zabrałem się do pracy w programie Photoshop :) 


moje dzieło w Photoshopie
 Kwiaty na oknie :)
 obraz w pracowni
 inne dzieła:

Lukas chodzi
 Gołąbki w sosie pieczarkowym, ziemniaczki z koperkiem
 surówka z marchewki


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz