sobota, 26 października 2013

26.10.2013 r. -Ślub Bawera i Grażyny

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)

U mnie wszystko ok :) Atrakcją dzisiejszego dnia, był ślub mojego niepełnosprawnego przyjaciela Bawera z pełnosprawną narzeczoną Grażyną :D Ślub odbył się w Klasztorze oo. Dominikanów w Krakowie. Kościół był wypełniony ludźmi po brzegi. Spotkałem wielu znajomych i przyjaciół m. in. z ZSS nr. 11, a także z gimnazjum przy ul. Strąkowej (os. Ruczaj). 
Było bardzo sympatycznie i miło :) Po Mszy Św. i ślubie, praktycznie każdy zaproszony gość składał parze młodej gratulacje i życzenia. 




Para Młoda
ozdobne kwiaty
 sakramentalne - Tak! :)

 




tłum przed kościołem ustawił się do życzeń i dania prezentów
 Para Młoda
 Pani Iwona z córeczką
 Bazylika Mariacka
 kwiaciarnia na Rynku

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz