czwartek, 10 października 2013

Imieniny października 2013 r. - Zajęcia w WTZ-ach i spacer

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)

U mnie wszystko ok :) Byłem dzisiaj na Warsztatach Terapii Zajęciowej Fundacji Artes. Poszedłem od razu do pracowni komputerowej, gdyż mój transport przyjechał spóźniony. Jednak pracowałem zdaje mi się starannie i sumiennie. Przyszły pratykantki i pokazywaliśmy czym się zajmujemy i ogólnie co robimy. Niestety, musiałem wcześniej opuścić WTZy, gdyż miałem mieć badanie. Pocałowaliśmy jednak klamkę, gdyż klinika okazała się być zamknięta :( :/ Wracając, robiłem zdjęcia złotej jesieni i nie tylko. Zjedliśmy z Babcią :* obiad i udaliśmy się na spacer. I to ode mnie tyle. Zostawiam Was sam na sam z fotkami :D

Stare budynki i jesienna przyroda
Bazylika Mariacka w tle ;)
Złota jesień w przyrodzie
stare budynki w Krakowie
Ratusz
:)
wróbelki
:)
Mruczek idzie polować...
:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz