niedziela, 20 października 2013

19.10.2013 r. - spacer i spotkanie w "Klice"

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)


Co u Was? U mnie bardzo ok :) W sobotę byłem z Babcią :* na spacerze. Było pięknie! Bardzo słonecznie, ale jesiennie. Chodziłem dużo, a także robiłem zdjęcia. O 17 - tej przybył mój opiekun Janek i pojechaliśmy na spotkanie Stowarzyszenia Osób Niepełnosprawnych i ich przyjaciół  "Klika".

gołębie
 barwy jesieni
 alejki spacerowe
 smocze graffiti
 dziecięce graffiti
 krety się obudziły
 barwy złotej jesieni
Lukas spaceruje 
 kopiec liści
 piesek mi za pozował
 błękit nieba

Na spotkaniu w Klice, spotkałem mojego nauczyciela tańców z gimnazjum!!! :D
 + koleżanka


 mój opiekun i dobry przyjaciel Janek :)
 obraz sakralny u oo. Dominikanów
 w pizzeri
 pizza pikantna
 pizza łagodna
 przed pizzerią

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz