niedziela, 27 października 2013

Jesienny spacer - 27.10.2013

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)

Co u Was? U mnie wszystko ok :) Byłem na długim spacerze i dużo chodziłem.  Spociłem się i włożyłem spory wysiłek :) W między czasie robiłem zdjęcia samolotom i wszystkiemu, co wydawało mi się warte uwagi. W przerwie zjadłem porządny obiad w Jadłodajni "Złota Rybka".  I znowu przeszedłem się aż do ul. Filtrowej :D

samolot obniża się do lądowania

 I kolejny
 I kolejny :) + gołębie
 I kolejny :)

 Wasz Muzungu podczas chodzenia 
 I kolejny :) (tym razem wystartował)
 Salwator Tower
 I następny :)
 Wiadukt na Balickiej
 Parafia Przemienienia Pańskiego
 I znowuż samolot ;)
 100krotki - raczej uważa się, że kwitną na wiosnę, a tu masz Ci los za kwitły pod koniec października! ;)
 tramwaj niskopodłogowy
 pelargonie
obiad w Jadłodajni Złota Rybka
kapliczka
Młynówka
  :)
dziwna maszyna
 jesienne brzozy
 topola jeszcze zielona
 jesień :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz