czwartek, 9 kwietnia 2015

Tajlandia 2015



9.04.2015

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)

Co u Was?

U mnie wszystko ok :) Byłem dzisiaj na obiedzie z Tatą <3 :*, Julkiem <3 :*, Adasiem <3 :*, Magdą :* Agą :*. Zamówiliśmy wszyscy kurczaka z ryżem i sosem. Był wyśmienity! :D Po obiedzie wróciliśmy do biura, na herbatę. Później T. <3 :* odwiózł A. <3 :* i J. <3 :*, a ja pojechałem na basen do Pier 42.
Następnie pojechałem na molo, gdzie chodziłem. 

Komon Gai 
 Julian <3 :* wsuwa
 Adaś <3 :* i Magda :*
 kurczaki 
 Honda na pokrętło :D 
 basen w Pier 42 
 majna brunatna na dachu 
 fajny motocykl ;)
 molo 
 itp 
 czapelka biała
b&w  
 zachód słońca 
 + Big Buddha 
 + palmy 
 chyba to kuter rybacki lub wycieczkowy
 wody :) 

 spotkanie z wózkowiczką :)
 wieczór w porcie
 Lukas chodzi :)



Zapraszam też na: 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz