środa, 1 kwietnia 2015

Tajlandia 2015


1.04.2015

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)

Co u Was? Jak tam Prima - Aprilis?
U mnie bardzo dobrze :) Nabrałem już wiele osób m. in. Agnieszkę, Tatę, Babcie / Skype :D
Było bardzo gorąco. Robiłem to, co zwykle, czyli ćwiczyłem, później prysznic, śniadanie. Zmywałem naczynia, ścierałem stół, zamiatałem podłogę.
Po 11:30 wyjechałem na basen do Pier 42, a później na przejażdżkę "Bat-Mobil - em"
Dostałem telefon: - Łukasz, jeśli chcesz, jest sushi w domu. - To był mój Tata <3 :* Więc, na speedomaxxxie czmychnąłem do domu. Jedli ze mną T. , J. i A
Po konsumpcji byłem na chodzeniu po dwu molo. Wcześniej wypiłem piwo z moim przyjacielem Stivem. :)

kwiat Lotosu 
Moto-Cat >:D
my Friend with Pier 42
molo i motorówki 
sushi! <3 >:D
Tata <3 :* i Julek <3 :*
pełń 
with my Friend Steve ;)
port nocą

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz