środa, 22 kwietnia 2015

Tajlandia 2015


21.04.2015

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)

Co u Was?

U mnie wszystko ok. Nie nadążam za wpisami, bo ciągle dzieje się coś nowego :) 
Tego dnia byłem na spacerach: pierwszy do południa, drugi po południu. W między czasie myłem naczynia, ścierałem stół, zamiatałem podłogę itp . Na pierwszym spacerze zrobiłem skrzynkę pocztową do nas do biura. 
Cyknąłem też kwiat Lotosu. Jadąc dalej napotkałem port. Zrobiłem parę ujęć. Było bardzo przyjemnie: wiała ciepła bryza, która przynosiła orzeźwienie :D 
Prócz morza, łodzi, motorówek itd , cyknąłem jeszczesamochody i kwiaty. 
do spaceru dołączyła Sandra :* Adaś <3 :* pojechał - chyba - do przedszkola, a Sandra :* nie chciała siedzieć sama. Świetnie się rozumiemy.

kwiat Lotosu 
zabudowana łódź długorufowa 
czarnobiały port 
kolorowy port :)
pikap audio&sound  


fajne autka :D 

uwaga! Zęby! >:D 
róża europejska 
Sandra :* 


+ ja











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz