poniedziałek, 6 kwietnia 2015

Tajlandia 2015


6.04.2015

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)

U mnie wszystko ok :) Byłem dzisiaj na basenie w Pier 42. Fajnie mi się pływało, ćwiczyło i chodziło. Nie mam wprawdzie zdjęć dla uwierzytelnienia, ale wierzcie mi na słowo. Później wróciłem do domu, by zostawić rzeczy basenowe i pojechałem na spacer. 
Nagle telefon: - Łukasz, wracaj do domu. Jedziemy po Julka <3 :* i na Tajskiego Grilla! >:D - to była Aga <3 :* Więc, ja na speedomaxxxie popędziłem pod biuro, gdzie przesiadłem się z wózka do auta i śmignęliśmy. 
Była wieloosobowa wycieczka na Kulturę i Obyczaje.
Ale pyszności były! :D 
Bulion mięsno-warzywny, wieprzowina, ryby itp. Po prostu Wow! 
+ jeszcze ciekawe opowieści Taty :* <3 o Tajlandii zachwyciły - nie tylko - mnie :)

kwiat Lili wodnej 
 orchidee
 morze, łodzie itp 
 B&W 
 i kolorowe

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Aga :* na Tajskim Grillu
ja
 Buddyjska Świątynka
 Tajski Grill (na początku)
 Tajski Grill (po nałożeniu pokrywy i dodaniu warzyw na bulion)
 Tajski Grill (od boku) 
 stoliki
 Julek <3 :* wybiera sobie dania
 desery :D
 i mój deser! <3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz