wtorek, 28 kwietnia 2015

Tajlandia 2015


28.04.2015

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)

Co u Was?

Dzisiaj jadłem lody kokosowe <3 >:D z posypką :) Było bardzo gorąco. Po 16 - tej, kiedy bracia moi wrócili ze szkoły/przedszkola, byliśmy z Dasieńkiem <3 :* i Juleczkiem <3 :* i Sandrunią :* na krótkim spacerze (połączonym z pobytem w "klepie"). Kupiliśmy lody kokosowe z posypką. Wyglądały nie pozornie, ale jak się człek za nie zabrał był pełny i zadowolony! :D 
Późnym popołudniem pojechałem na spacer. Odwiedziłem restaurację Kan Eang. Wprawdzie nic nie zamawiałem, ale foteczki strzelałem! :D 
później byłem na chodzeniu po molo.

Lody!!! <3 >:D 
 Nie znane z nazwy

 pelargonie
 A. <3 :* bawił się w "nie ma koła…" :)
 kadr L. 
 Dasieniek <3 :* 
 z Julkiem <3 :* i Sandrą :*. wyprawa do klepu
 storczyki, czyli orchidee
 molo x2 + zachód łodzie i motorówki
 orchidee, czyli storczyki









Zapraszam też na:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz