środa, 29 kwietnia 2015

Tajlandia 2015


27.04.2015

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)

Tego dnia było ogólne czyszczenie i sprzątanie w i przed biurem. Myłem naczynia, ścierałem stół, wyrsucałem śmieci itp . Przed pierwszym przedpołudniowym spacerem zrobiłem ogólny klar przed biurem. Zachaczyłem o bary: NIng i Jan. W tym drugim były widoczne przygotowania do wieczornej imprezy :) 
Pojechałem do portu, gdzie chodziłem i jeździłem po molo oraz wykonałem wiele zdjęć. Zafascynowały mnie przyroda, a także rękodzieła i widoki. 
Wieczorem chodziłem po molo. Cyknąłem zdjęcia dwóm Tajkom :* :* 
Wieczorem pojechałem do Baru Jan gdzie dawał koncert zespół Mr. Bond Drummer VIP Band. Było darmowe jedzenie i piwko %%% >:D Było też multum Friend' s - ów i całkiem fajna i całkiem fajna była imprezka :)





































A co u Was? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz