piątek, 24 kwietnia 2015

Tajlandia 2015


23.04.2015

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)

Co u Was?



Tego dnia byłem znów na plaży AO Sane Beach. Znów jako fotograf. Jednak tym razem nie fotografowałem nurków. Przerzuciłem się - od nie chcenia - na krajobrazy i ogólnie na matkę naturę :)
Na lunch jedliśmy zupę z kaczki. Byłem też na popołudniowym spacerze na molo. Widziałem mnóstwo nadmorskiego ptactwa, ale udało mi się sfotografować tylko nieliczne okazy.
Zachód słońca był bajkowy :)

A co u Was? 


Uwaga! Spadające kokosy! 
sum i inne ryby 
 obraz AO Sane 
 domek na kamienistym wybrzeżu
 kamienie i statki na horyzoncie 
 dwu żaglowiec
 widoczek 
 zupa z kaczki (duck soup)
 kwitnąca palma 
 łódź długorufowa 
 ptaki na dziobie 
 molo i łodzie długorufowe 
 para czapli białych
 b&w
bajkowy zachód słońca (+ Big Budda)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz