niedziela, 5 kwietnia 2015

Tajlandia 2015


5.04.2015

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)

Co u Was?

U mnie wszystko ok.  Dziękuję Wam bardzo za wszystkie życzenia Świąteczne. Jesteście naprawdę Kochane! /Kochani! <3

Pierwszy dzień Świąt zaczął się Świątecznym brunch-em :) Przyjechali moi Bracia :* <3 :* <3 A. i J. Najpierw Adaś oglądał bajki na Youtubie (z mleczkiem), a później Juleczek przejął iPad i grał. Pokazywał i obznajamiał mnie z nową grą. Fajna :D 
Później zaczęło się Świętowanie. Były głównie jaja na różne sposoby. Ale też była sałatka, wędlina, sery, ciasta itp. 
Najedzeni i szczęśliwi gadaliśmy i było bardzo fajnie. 

Adaś :* <3 z mleczkiem ogląda bajkę
 Julek :* <3 obznajamia mnie z nową grą
  + ja
 jaja! >:D
 + ciasta <3
 Julek :* <3 i Adaś :* <3



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz