piątek, 3 kwietnia 2015

Tajlandia 2015


3.04.2015

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)

Co u Was?

U mnie wszystko ok. Było dzisiaj bardzo gorąco :) Zjadłem z Agą :* lunch w Fon Fon Sea Food. Wziąłem sobie danie z gara :D 
Później pojechałem na spacer. W drodze do portu widziałem piękną Lilię wodną. Przed molo polowała czapla biała. Robiłem dużo zdjęć morza, łodzi, molo. Nie wiem, czy nie za dużo? :o
Byłem też w restauracji Kan Eang, gdzie w cieniu palm kokosowych cykałem fotki, jeździłem a także chodziłem. 

------------------------------------------------------------------------

Popołudniu byłem na drugim dziś spacerze. Ten był jednak połączony z chodzeniem po dwu molo.

palma kokosowa







































Zapraszam też na:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz