wtorek, 7 kwietnia 2015

Tajlandia 2015


7.04.2015

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)

Co u Was?

U mnie wszystko ok :) Był dzisiaj u nas Adaś <3 :* Przyjechał po przedszkolu. Była też Magda :* - Adasia nowa opiekunka, Polka. Dadaś :* <3 bawił się w różne zabawy, różnymi przedmiotami. Rysował na tablicy, ale też tęsknił za Julkiem <3 :* i Jego Mamą <3 :*
Na polu był upał nie do wytrzymania: ponad 32 stopni C!!! >:D


Jednak, gdy Adaś <3 :* został odwieźony, pojechałem na spacer połączony z chodzeniem. Na molo spotkałem dziewczynkę, która chciała zostać sfotografowana :) Nie stawiałem oporów! ;) 

W porcie było przedstawienie z okazji - chyba - Songkranu, czy Loy Kratong? :o W każdym bądź razie były występy i grała tajska muzyka. 

Wracając do domu, zatrzymałem się w barze, gdzie mój Friend Steve pił piwo i podrywał dziewczyny >:D



















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz