piątek, 24 kwietnia 2015

Tajlandia 2015


24.04.2015

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)

Co u Was?

U mnie wszystko ok. Byłem z Adasiem <3 :*, Sandrą :* i Agą :* w Fon Fon Sea Food. Wzięliśmy dania na wynos. Czekając na jedzenie, piliśmy sok z kokosa i rozmawialiśmy.  Następnie pojechałem na spacer. Pogoda była nie do końca pewna. Były chmury i słonko kryło się za nimi, to znów wychodziło. Ale na szczęście nie padało. Popołudniu przejeżdżałem koło Ning Bar - u. Steve pił piwko i podrywał Pu-Ying (dziewczyny - po tajsku). Postawił mi Singha Light
Dopiero pod wieczór zebrało się na deszcz.

Adaś <3 :* nad kokosem 
 :* 
 lilia wodna
 molo 
 piasek
 panorama b&w 
  kolor 
 deszczowe chmury
 zachód
 łódź 
 i znów zachód
 mewy
 My Friends :)
 Steve 
 Pu - Ying :* & me
 me in b&w
Pu - Ying :*


https://www.facebook.com/lukas.paulo


Moje Kochane! :* / moi Kochani! ;) bardzo Was proszę (o ile to możliwe) o Wasze bezcenne komentarze.

Z góry bardzo dziękuję! :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz