czwartek, 13 lutego 2014

WTZy przed Walentynkowe i ćwiczenia - 13.02.2014 r.

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)

Co u Was? U mnie bardzo okej :) Dziś na WTZ - ach w Fundacji Artes dostałem kartkę Walentynkową od przyjaciółki Patki :* <3 Bardzo mnie ucieszyła i wzruszyła. 
 Poza tym pracowałem w Photoshopie. Zacząłem zmieniać przód okładki mojej książki. Ta stara była zła do wydruku (kolory się zlewały i etc).
 Popołudniu jak zawsze wracałem z Taxi Partner. Z tym, że dziś spędziłem w busie dużo więcej czasu a niżeli zwykle. A wszystko przez to, że kierowca musiał jeszcze odwozić uczestników innych WTZ-ów… i się spóźniłem na ćwiczenia w przychodni. A za oknem pogoda barowa… 

wykonywanie torebek na Walentynki <3
 Wasz Muzungu z Walentynką od Patki :* <3
 Słonecznikowe dzieło kolegi :)
 torebki gotowe do sprzedaży :)
Przyjaciółka Patka :* <3
+ spolaryzowana ;)
 kumpel Przemek ;)

https://www.facebook.com/lukas.paulo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz