poniedziałek, 10 lutego 2014

8.02.2014 r. - Spacer, Klika i Lajkonik

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)

Co u Was? Jak Wam weekend minął?
Mi bardzo dobrze. W sobotę byłem z Babcią :* na spacerze. Była piękna pogoda, słonko świeciło i nawet krety się obudziły :D O 17 - tej rozpoczynało się spotkanie Klikowe. Nie do końca wiedziałem, z kim idę. Byłem bardzo niepewny, czy w ogóle ktokolwiek mnie zabierze. Jednak w końcu Asia mnie zabrała. :D Rozpoczęło się od Mszy Świętej w głównym centrum, później poszliśmy do kapitularza.
Na spotkaniu były ogłoszenia m. in. o dyskotece Walentynkowej w Klubie Zachęta, rozmowy, jedzenie, picie itp. Po Klikowym spotkaniu, grupy się rozeszły. Jedna poszła do cukierni - kawiarni Lajkonik. Z Asią dołączyliśmy do niej :) Zamówiłem Cappuccino i ślimaka rodzynkowego ;) 
  
boisko z kretowiskami + sklepy i market

 balkony
 gawron
 Klasztor OO. Dominikanów

we wnętrzu :)

 Asia :*

 z Asią i Anią




 Prezes Grzegorz :)

W Lajkoniku >:D
 logo
 ozdobna lampa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz