wtorek, 25 lutego 2014

Torebki dla Anety i Urodziny kumpla z WTZ-ów - 25.02.2014 r.

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)

Co u Was? 
U mnie wszystko ok :) Byłem dzisiaj na WTZ-ach. Najpierw bezpośrednio po przyjeździe poszliśmy do pracowni artystycznej (rękodzieła). Tam zrobiłem sesję torebek damskich (20 zł/sztuka) :D Zdjęcia dedykuje Anecie - znajomej z serwisu Pinger.pl 
Później przeszliśmy do pracowni komputerowej, a o 12:30 znów wróciliśmy do pracowni rękodzieła  by świętować urodziny Maćka. Były, życzenia, ciastka itp. Bardzo miło było :) 
Po Przyjeździe do domu, zjadłem zupę i pognałem z Babcią :* na ćwiczenia do przychodni. 

Prezentuje Wam zdjęcia:
torebki dla Anette ;)




























 Akcja fundacji
 mój szkic :)
 Urodziny Maćka ;)





 mury Wawelu i Barbakan


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz