czwartek, 13 marca 2014

WTZ-y spacer i ćwiczenia - 13.03.2014 rok

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)

U mnie wszystko ok ;) Od rana dzisiaj byłem na Warsztatach. Wydrukowałem życzenia dla Dziadka na Imieniny (17.01 jest Zbigniewa). Poza tym bawiliśmy się w tworzenie "Opowieści z rozsypanki wyrazów". Kumpel z WTZ Grześ też obchodził swoje Imieniny właśnie dzisiaj! Były życzenia, prezenty, ciastka, cukierki itp. Fajnie było. 
Jadąc do domu, zrobiłem parę zdjęć z okna busa. Po przyjeździe wyszedłem z Babcią :* na spacer. Również ćwiczyłem  zalecone przez rehabilitantów ćwiczenia - zadania domowe.

Kasia złożyła Grzesiowi życzenia

Pani Teresa (Szefowa) także złożyła 

życzenia

Radość z życzeń i prezentów


 Magda fotograf


                 Grzegorz z nażeczoną


Pan Piotr, Krzyś, Patka i Przemek ;)




tym razem ochroniła twarz, i wyszła bez 

twarzy



Grzegorz z prezentem


Foty z busa


Fajny malunek na domu ;)





Zapraszam też na: https://www.facebook.com/lukas.paulo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz