niedziela, 16 marca 2014

16.03.2014 r. - Obiad u Pani Bożenki i Dziadka

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)

Dzisiaj zostałem zaproszony przez Dziadka :* i Panią Bożenkę :* na obiad. Przybyłem nie co przed 14 - tą. Przywitałem się, wręczyłem listy Dziadkowi i poszedłem do salonu, aby dać Pani Bożence prezenty i złożyć jej serdeczne życzenia Imieninowe. 
Ponieważ do obiadu było jeszcze trochę czasu, rozpocząłem wędrówkę po mieszkaniu z aparatem. 
Następnie zjadłem pyszny obiad (krupnik, mięso z sosem, buraczki na ciepło i mało ziemniaków). Pani Bożenka też zjadła, a w późniejszej kolejności jadł Dziadek. Rozmawialiśmy przed telewizorem zajadając pyszne ciasto i popijając kawką. 

tulipany
 orchidee, czyli storczyki
 inspiracja :)
 o :)
 różowe róże

https://www.facebook.com/lukas.paulo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz