poniedziałek, 10 marca 2014

Wpis i fotki z 10.03.2014 r.

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)

Nowy tydzień się zaczął. Bylem na rehabilitacji w Polskim Centrum Rehabilitacji Funkcjonalnej Votum.
Jako że była piękna pogoda i miałem chwile czasu do ćwiczeń, wyszedłem na pole się przespacerować. Zrobiłem zdjęcia przed centrum i wewnątrz budynku ;) 
Następnie chodziłem po korytarzach, aż nie złapałam mnie Magda - moja rehabilitantka - i nie wzięła mnie w obroty. Ćwiczyła ze mną w różnych pozycjach (leżącej, stojącej itp). Po przyjeździe z ćwiczeń zjadłem obiad i z Babcią :* poszedłem na spacer. 

Poniżej przedstawiam fotki:
PCRF Votum
altanka
 droga wierzbowa
 Lukas przed altanką
 parking
 wnętrze PCRF
 recepcja
 Pani Ola :)
 Wasz Lukas ;)
 obrazy dzieci na ścianach
 ćwiczenia z Magdą
 odpoczynek
 tuje



storczyki, czyli orchidee
akwarium z rybkami
Ale bryka! :D
marka
czarny bez

https://www.facebook.com/lukas.paulo
http://muzungu2.pinger.pl/m/21444217

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz