niedziela, 9 marca 2014

9 Marca 2014 r.

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)

Co u Was? U mnie wszystko ok :) Byłem z Babcią :* na spacerze. Spotkałem moje dwie sąsiadki z psem. Poza tym Pani Wiosna chyba przyszła na dobre. Kwiaty i pąki rozkwitły, gdy ujrzały promienie słoneczne + plusowa temperatura :) Byliśmy też w Kościele na Mszy Świętej. 
 Popołudniu byłem umówiony z moim opiekunem Jankiem. Wziął mnie na Rynek Główny ;) Po objechaniu Rynku, skierowaliśmy się do lokalu przy Estery, gdzie wypiłem dobrą kawkę i zjadłem pyszną szarlotkę z lodami waniliowymi :D Janek poszedł w piwko z burgerem (nie jadł jeszcze obiadu). Gadaliśmy o wszystkim i było bardzo miło ;)

mój najnowszy szkic

sąsiadki i pies







B
 Parafia Przemienienia Pańskiego
 mój Ksiądz Spowiednik
 Figura Matki Bożej
 Anioł

witraże
 organy
 droga krzyżowa
 Pomnik Ojca Świętego Jana Pawła II
ołtarz
anioł z szatami 

 :)
 Ratusz
 C. H. Sukiennice
 Kościół Mariacki
 mim

 Kościół pw. Apostołów Piotra i Pawła
 fajny samochód Kampani Piwowarskiej










https://www.facebook.com/lukas.paulo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz