poniedziałek, 6 stycznia 2014

Weekend w Hucie

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)

Co u Was? U mnie wszystko ok :) Weekend minął szybko, ale na atrakcje nie narzekam :D 
W sobotę przyjechała po mnie Babcia :* (Mama Mamy) i wzięła mnie na całe 3 cudowne dni do Nowej Huty :) Tam spotkałem Dziadka Zbyszka i razem miło nam czas zleciał. W poniedziałek (6.01) byliśmy na spacerze. Poszliśmy pod powstającą właśnie Hale Widowiskowo - Sportową. Fajny spacer, choć zmęczyłem się i spociłem. Podczas wypadu była piękna, wręcz wiosenna pogoda. 
Przyroda przez temperatury +owe, zaczęła kwitnąć… 



PĄCZKI W STYCZNIU???!!!

Babcia :* i Dziadek :*
 Szkieletor
krety się obudziły...

 :) 
Babcia :* i ja

 Dziadek Zbyszek
to ja ;)

 + Babcia :*

 + Babcia :* i ja
Dziadek :*

https://www.facebook.com/lukas.paulo/media_set?set=a.10201410339000111.1073741845.1223730667&type=3

1 komentarz: