niedziela, 12 stycznia 2014

11.01.2014 r. - Na Kopiec Wandy

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)

   W sobotę przyjechała po mnie druga Babcia i zawiozła do Nowej Huty. Przywitał mnie Dziadek :* i zasiedliśmy do porannej kawy.
   Za nie długo wybraliśmy się na Kopiec Wandy :) Zszedłem i wyszedłem po dużej ilości schodów, a następnie mym oczom ukazał się ten właśnie kopiec. Po drodze mijaliśmy kopce kretów. Na samym szczycie kopca Wandy znajduję się pomnik marmurowego orła białego. Ze szczytu rozciąga się widok na łęg i tym podobne. Cyknąłem zdjęcie Babci :*, poprosiliśmy o zrobienie nam wspólnej fotki u stóp orła innych turystów i zeszliśmy bitą drogą w dół. 

------------------------------------------------------------------------------------------

Reasumując: Podróże kształcą ;)

:)
 krzaki
 schodki :)
 podejście pod górkę ;)
kopce kretów
 z Babcią :*
pod orłem Wanda ;)
 

 m. in. Elektrociepłownia w Łęgu
 Babcia :*
 z Babcią:*
 panorama
panorama okolic kopca
 i schodzę :)
 Pomnik Orzeł (Wanda)
 
Pod pomnikiem na ławeczce :)

Zapraszam też na:
http://www.photoblog.pl/muzungu/163573766

1 komentarz: